Τρίτη 3 Ιουνίου 2008

Μάγκες του διαδυκτίου.


Πραγματικά πόσο ανόητος πρέπει να είναι κάποιος για να καταστρέψει κάτι το οποίο δε του ανήκει?


Αν το μετρήσεις με κιλά ανοησίας θα υπερβαίνει τον τόνο.

Αν το μετρήσεις με μέτρα θα φτάνει απο το χωριό τους μέχρι και το Δαφνί.

Αν πάλι το μετρήσεις με λίτρα είναι για πίνμα στου κανάλ.


Τέλος πάντων συγχαρητήρια σε αυτούς που το έκαναν , για το μυαλό που δεν έχουν.


Μιλάω για το blog του Άρη Αιτωλικού , διότι ΚΑΝΕΝΑΣ δεν το κατείγγειλε ανοιχτά χωρίς να φοβάται μήπως καταστρέψουνε και το δικό του blog.


Μπορεί απο ΑΡΗΣ- ΒΑΜΑΤΑΣ το blog να έγινε ΑΡΗΣ - .ΑΜΑΤΑ αλλά αυτό δεν πρέπει να μας αφήνει αδιάφορους.



Μάλλον η ευγένεια και η μόρφωση πλέον δεν είναι θέμα αγωγής , αλλά , καταγωγής.


Τάδε έφη abrakatabra !

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

etoimasou k gia to diko sou twra, psaromiale.

abrakatabra είπε...

Ψαρόμυαλε ?
Γουάου ...
Ευτυχώς που έχω τουλάχιστο μιαν ιδιότηταν (
όπως θα έλεγε και ο φίλος Κύκκος Κύκκου).
Δεν είμαι ο/η ανώνυμος.
Που μάλλον για η σε κόβω.
Τώρα θα βάλω τον "κατάσκοπο" να σε βρεί ρε κατρίλα και να δούμε μετά !!!

abrakatabra είπε...

55 μέρες μετά ο "Κατάσκοπος" βρήκε ποιός είναι ο ανώνυμος.
Λοιπόν κατρίλα όπως σε ξαναείπα , τι έγινε ?
Εχω κατοχυρώσει και άλλο blog στο φόβο μη μου βάλεις ιό σε αυτό το blog.
Ρε μπαγάσα αμα τα καταφέρεις και βάλεις ιό εγω θα πάω κατευθείαν στο Ρόμπολα για αντιβίωση.
Λοιπόν κάνε οτι είναι να κάνεις η τράβα για τσίσα.
Άντε ντε .........!